EV ME review

EV ME
Reviews, ervaringen en klachten (1 ) 1.00/5.00


Schrijf hier een nieuwe review

Bekijk op deze pagina alle onafhankelijke reviews, ervaringen en klachten. Deel jouw beoordeling over EV ME met heel Nederland. Zo houd je iedereen op de hoogte van de dienstverlening en welke verwachtingen ze kunnen hebben. Samen en eerlijk een mening geven om goede ervaringen te bevorderen.
Inloggen of Registreren om een review te schrijven.

profile pic

Willem Wunderink
2 months ago

1.00/5.00

"Slechte advisering en kwaliteit montage, gebrekkige nakoming garantieverplichtingen"

Advies: NIET DOEN!
Mijn ervaring: slechte advisering, nog slechtere service, garantieverplichtingen worden niet nagekomen.
Ik heb deze combi gekozen omdat het de beste zou moeten zijn die op de markt te krijgen is: 3-fase snelladen, via de app te controleren en instelbaar voor snel/mix/eco-laden via de zonnepanelen.
Op zich werkte de Zappi V2 lader prima, maar de app gaf verkeerde waarden: ik kon hem niet goed instellen op laadvoorkeur en de data waren onbetrouwbaar. Ik heb een half jaar (!) moeten wachten, na verschillende keren tevergeefs wachten op een beloofde oplossing.
Het euvel bleek hem te zitten in een (voor de app) verkeerde 3-fase aansluiting door Liander, iets wat ik van meet af aan heb aangegeven als waarschijnlijke oorzaak: de app heeft een rechtsdraaiend veld nodig en Liander had linksdraaiend aangesloten. EVME heeft zich uitgebreid verontschuldigd en ik ben zelfs gedeeltelijk gecompenseerd, dus ik dacht dat daarmee de zaak afgedaan was.
Toch blijken de waarden die de app aangeeft niet te kloppen en heb ik contact opgenomen met support van MyEnergy, leverancier van de app. Deze stelde vast dat de klemmen weliswaar op de juiste kabel waren aangesloten, maar dat één klem omgedraaid zat. Maar ook dat de huidige configuratie sowieso niet goed kon werken omdat die onvolledig was: de HARVI ontbreekt, die is nodig om de juiste data in de app te zien.
Nu is EVME inmidels overgenomen door Laaden.nl, dus de vorige eigenaar, Remy van Wijngaarden, schuift de bal door naar Laaden.nl, en deze is niet bereid ook maar enige concessie te doen om de fout te herstellen. Ik wil de HARVI en de montage best betalen, dat sprekt voor zich, maar geen voorrijkosten en correctie van de aansluiting, dat ijkt me redelijk. Zij weigeren hierin hun verantwoordelijkheid te nemen en verlangen maar liefst € 200,- voorrij- en montagekosten.
Wat zij zeggen: wij hebben een werkend systeem opgeleverd dus
zijn wij niet verantwoordelijk. Dat is een laffe redenering die op 2 punten mank gaat:
1. De auto wordt geladen, maar het systeem is compleet met hub en app geleverd: de app werkt niet goed door een foutieve aansluiting
2. Bij de offerte is duidelijk besproken wat ik ermee wilde, nl. sturing van de laadstroom vanaf e zonepanelen: dat is nu niet mogelijk, de data zijn zelfs niet zichtbaar.
Kortom: een waardeloze advisering, slechte kwaliteit montage en garantieverplichtingen worden niet nagekomen.
Ik raad mensen dus ten sterkste af met deze dubieuze partij in zee te gaan.


Over EV ME Er is nog geen beschrijving aanwezig. Als je de eigenaar bent van EV ME, kan je dit profiel claimen om hier een korte beschrijving te plaatsen.


Informatie EV ME heeft een website/webshop keurmerk

Veelgestelde vragen

Is EV ME een betrouwbaar bedrijf?

Momenteel zijn er 1 beoordelingen geplaatst over EV ME met een Gemiddelde cijfer van 1.00 van de 5.

Ik heb nu de reviews goed gelezen. Wat kan ik nu doen?

Is jouw indruk goed? Bezoek de website van EV ME hier en plaats je bestelling of serviceaanvraag. Mocht je nog verder willen kijken, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf of webwinkel.